Notify Message
Mumble and TeamSpeak Server Hosting
Forums
#10603460 Jan 31, 2015 at 05:01 PM · Edited over 3 years ago
Officer
2211 Posts
PlayBreak is getting updated with the new hacks Linus and Fred developed, including the GOD MODE and INVISIBILITY.
Whatever was left of I:SS is getting completely molested by these two guys since PlayBreak is a free cheat.

Obviously we all already knew about Fred and Linus using the god mode but soon it'll be free for everyone.

https://www.youtube.com/watch?v=_k5MBSH5Kho
+1
#10603485 Jan 31, 2015 at 05:06 PM
Veteran
2063 Posts
RIP. Sad to see a game cowering and dying in a corner getting curb stomped by these guys.

come play CS jimi
+1
#10603490 Jan 31, 2015 at 05:07 PM
Officer
2211 Posts
#10603485 Shadowwolf wrote:


come play CS jimi



Don't you remember what happened to me last night when I tried to play it?
Haha not until I upgrade my PC lol
+0
#10603491 Jan 31, 2015 at 05:08 PM
BIXA Member
1398 Posts
where can i buy this?



in gamestop they sell this hacks?


shadow is gay?


mi moms hits me at night?


manchester united sucks?
+1
#10603496 Jan 31, 2015 at 05:08 PM
Officer
6202 Posts
you're telling us that you can play warz fine but not csgo? dont take us for fools
+0
#10603505 Jan 31, 2015 at 05:09 PM · Edited over 3 years ago
Officer
2211 Posts
#10603496 Worrun wrote:

you're telling us that you can play warz fine but not csgo? dont take us for fools



Lol piss off, my pc crashes every single fucking time I play CS.
Don't believe me? Ask Shadow, All Around Me and Don what happened last night after just 2 rounds.
+1
#10603512 Jan 31, 2015 at 05:11 PM
Veteran
2063 Posts
#10603505 Voimis wrote:

#10603496 Worrun wrote:

you're telling us that you can play warz fine but not csgo? dont take us for fools



Lol piss off, my pc crashes every single fucking time I play CS.
Don't believe me? Ask Shadow, All Around Me and Don what happened last night after just 2 rounds.

He dropped connection yeah. Just don't go out for 4 weeks and with the money you save on alcohol and condoms you can buy new parts
+1
#10603515 Jan 31, 2015 at 05:11 PM
Veteran
3260 Posts
Seeing this makes me so happy.
+0
#10603523 Jan 31, 2015 at 05:13 PM
11 Posts
where and when can i get a copy???
+0
#10603563 Jan 31, 2015 at 05:20 PM
Officer
6202 Posts
don't worry guys i will be spamming teamspeak with my personal referral download link all day

kappa
+1
#10603865 Jan 31, 2015 at 06:22 PM
127 Posts
+0
#10604354 Jan 31, 2015 at 08:27 PM
788 Posts
Doubt it will be public
( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
#10604598 Jan 31, 2015 at 09:21 PM
22 Posts
these two fucking nerds man... so stupid bunch of losers in a basement with no life. the only self esteem they get is being praised by mindless brazilians.
+3
#10604637 Jan 31, 2015 at 09:30 PM
956 Posts
#10604598 Charlie wrote:

these two fucking nerds man... so stupid bunch of losers in a basement with no life. the only self esteem they get is being praised by mindless brazilians.



I live in a basement and have no life , and im br why so stereotipycal :(
+0
#10604921 Jan 31, 2015 at 10:35 PM
1756 Posts
fuck iss
Stay low Go fast Kill first die Last one Shot one Kill no luck all Skill
+0
#10605057 Jan 31, 2015 at 11:09 PM
BIXA Member
1253 Posts
Cuudos, theese two deserves a god damn medal, finally i can sleep in peace. Just the thought about the game dying is soo nice, now Sergey you can go and live off wellfare if you even have that in Russia or whatever shipping cointainer you're gonna wind up living in after you're game dies.

Fred and Linus deserves a nobel price for this.
Tuna eating, oil drinking AD/HD Norwegian. And do not forget to poke me when it's daytime.
-1
#10605531 Feb 01, 2015 at 01:53 AM · Edited 3 years ago
Officer
2343 Posts
Linus told me that its private and will never be public. He said its very detectable as well. Me and him talked alot about it and he assured me it will never be public. He said to many ppl would stop playing
Founders of bixa: Dan aka coalbox, Warren, Razziel, Riffbean, Akam ali, Zorak, Kerx, Pedro
+4
#10606903 Feb 01, 2015 at 01:07 PM
Veteran
2198 Posts
look how fucking shit his aim is even. and how bad he is even with the cheats LOL if he wouldn't be invisible he wouldn't kill any of us.
the real Fransbouwer?
+0
#10606911 Feb 01, 2015 at 01:09 PM
Veteran
2198 Posts
#10603512 Shadowwolf wrote:

#10603505 Voimis wrote:

#10603496 Worrun wrote:

you're telling us that you can play warz fine but not csgo? dont take us for fools



Lol piss off, my pc crashes every single fucking time I play CS.
Don't believe me? Ask Shadow, All Around Me and Don what happened last night after just 2 rounds.

He dropped connection yeah. Just don't go out for 4 weeks and with the money you save on alcohol and condoms you can buy new parts
dont forget the hookers :D
the real Fransbouwer?
+0
#10610910 Feb 02, 2015 at 12:15 PM
1723 Posts
they should release it, its finally ogre then
+0